Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

fredag 30. november 2012

Julemesse !!

I morgen er det julemesse igjen, gleder meg masse :) Var en tur og satte opp bord og gjorde litt klart tidligere i kveld, greit med alt som er unnagjort, ja !  Her er siste adventløper som fikk lukkekant i går. Sliter med fargene på bildene, spesielt når det gjelder lilla-fargene. Mulig jeg har litt dårlig lys, men litt vanskelig å gjøre noe med i denne mørketiden :)  Det hjelper kanskje å legge en lys duk under, får prøve det neste gang :)

I midten har jeg igjen benyttet det flotte lyse stoffet med gullglitter, og med et par lilla kroklisser påsydd ble jeg veldig godt fornøyd med resultatet.

 

 Her ser dere bedre glitteret i det lyse stoffet, bare så synd at jeg nå snart er tom for dette....sukk !
En stjerne pyntesøm  er også med å fiffe den opp synes jeg :)

 


Her kommer fargen på det ytterste stoffet også litt bedre frem, det er ikke så mørkt som på det første bildet, det er nok litt mer blå-lilla som her Var så heldig å vinne dette på avslutninga i syklubben min på tirsdag, måtte bare bruke det, det var så lekkert, atte :) Det lyse lilla stoffet har også mer riktig farge på dette bildet.

5 kommentarer:

  1. Det var en koselig løper.
    Ikke så lett med bilder når det ikke er så godt lys, hvitt under fungerer bra på en del ting og fargene kommer bedre frem :O)

    Lykke til på messe!

    SvarSlett
  2. Det var en mycket stilfull löpare som Du har sytt, tycker jag. Du har valt fina tyger och kviltat så bra. Att använda en dekorsöm som Du har gjort är också effektfullt!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Hei. Så mange fine løpere du har sydd i det siste, flotte farger også :-) Toalettmappene er kjempefine, som du står på :-)
    Ønsker deg en fin kveld og ei koselig adventstid :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for hyggelig besøk og kommentar:) Har forsøkt å legge inn kommentar på bloggen din også, men jeg får det ikke til.... vet ikke hva jeg gjør galt.. Flott at du er tilbake, du har så fin en blogg og mye fint lager du også !

      Slett