Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 10. desember 2012

Dåpsgave

For litt over ei uke siden fikk jeg en forespørsel om å lage en mappe for å henge over stellebordet til et lite barn som skulle døpes i går. Jeg gikk på med krum hals og sammen med bestiller fant vi stoff og hun fortalte hvordan hun kunne tenkt seg den. Hun ville gjerne ha bamse-motiver, og da var jeg i skuffen og hentet fram 2 stitcherier jeg lagde for......., ja sannelig, når var det? Det er ihvertfall lenge siden, og jeg har ikke riktig funnet hva jeg ville bruke dem til. Men nå, nå syntes jeg de kunne passe perfekt i dette prosjektet. Så hadde jeg et stoff med flotte bamser på som jeg klippet ut og aplikerte på lommene. Min mor har en flott broderi-maskin, så jeg dro bort til henne og fikk brodert navn og fødselsdato på teppet. Giveren ble veldig godt fornøyd med resultatet og vi var veldig spente på hva mottakeren ville synes om det. Vel,vel, babyen får si sin mening senere :) men foreldrene ble visst veldig begeistret for gaven har jeg hørt i ettertid. Så artig for en syglad å få en sånn tilbakemelding :)

Med flere lommer kan den være praktisk å ha hengende over stellebodet.
 

 Disse bamse-motivene hentet jeg fra en blogg tror jeg, det er ganske lenge siden, de var lagt ut en liten periode for gratis nedlasting. De er bare så koselige disse motivene.

5 kommentarer:

  1. Denne er bare kjempe fin. Den kommer til å være nyttig lenge.

    SvarSlett
  2. Denne var virkelig fin og praktisk -så kreativ du er :) nå ble jeg nok en gang inspirert. Fint at de flotte stitchery kom så bra fram ;)

    SvarSlett
  3. En jättesöt och praktisk "tavla" Du har sytt, tycker jag. Den blir en fröjd för ögat varje gång någon står vid skötbordet och byter på babyn. Ett jättefint arbete som Du har gjort.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Ja det var en koselig dåpsgave å få..
    Mye fint på bloggen din, legger meg som følger her og deler din blogg på min side :-)
    En trivlig førjuls tid...

    SvarSlett