Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 19. desember 2012

Flere flotte damer

I går hadde jeg avhenting av disse 3 toalettmappene som en bekjent hadde bestilt. Jeg blir liksom ikke lei disse feiende flotte damene jeg altså :-) I disse har jeg også sydd flere lommer innvendig for å holde orden på de mindre tingene en toalettveske inneholder. De er vattert med bordvatt da jeg synes de blir stødigere med det. Har noen motiver igjen, så etter jul tror jeg jammen meg jeg skal sy noen flere. Er jo så godt i gang, greit å sy flere i slengen, da !! Men, det blir som sagt etter jul. Nå har syrommet tatt juleferie :-)

 
Dette lyse stoffet med skrift er kjøpt hos Stoff og Stil i Trondheim. Det ble kjøpt for å sy puter til datteren, så nå bruker jeg opp restene. Et lekkert og litt kraftig stoff. Blonden er også fra Stoff og Stil. I virkeligheten er ikke forskjellen så stor på de grønne fargene som her på bildet.
Stoffer kjøpt på Stoff og Stil og div quiltebutikker i Trondheim.


De fleste stoffene her er fra Ponduro, men rosestoffet har jeg kjøpt mer av hos Quiltegården også.
 

Her ser dere baksiden av mappene

5 kommentarer:

  1. Hei
    Kjempeflotte og praktiske toalettvesker,og skikkelige glad damer!Likte også godt stelleteppe,og med det flotte navnet,Linea Margrethe,går en del blekk,som eg sier når de skal skrive navnet mitt,9 bokstaver,og da er det ei fela telling.Jammen meg ikke alltid de klarer det selv med 9 bokstaver.
    God Jul med beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  2. Det paneltyget med damer på är så härligt. Man blir glad när man ser det, tycker jag. Det är fina toalettväskor Du sytt av det tyget.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar. Ja det er veldig trivelig å gjøre noe sammen med unga, og nå er det kun dattara som syns slikt er moro av dem.. Og de damene på toalettmappene dine er feiende flotte . Så flotte ting er morsomme å sy og dem blir det som regel mange av her i heimen:) Ha ei trivelig julehelg:)

    SvarSlett
  4. Wow - Linda disse ble bare knallfine !!!!
    så flink du er :)
    jeg blir kjempeinspirert. Du er så flink med farge og mønsterkombinasjoner. Veldig bra :)

    SvarSlett
  5. Så fine mapper du har laget a.Fine motiver..
    Takk for koselig kommentar hos meg og at du vil være følger:-)
    God Jul...

    SvarSlett