Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 1. oktober 2013

Baksteklede

Takk for de fine hilsningene på bloggen min siden sist, veldig hyggelig :-) Det har vært litt aktivitet på syrommet i det siste men mindre på bloggen. Men nå har jeg lyst å vise dere bakstekledet jeg broderte på tidligere i sommer. Denne utgaven brodert med melert blå tråd og blåtoner i stoffene rundt. Min søster er nå eier av denne da hun hadde bursdag for noen dager siden, håper det falt i smak og brukes flitting.



4 kommentarer:

  1. Det var ett gulligt broderi som Du gjort till Din bakduk, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Se der ,ja!! Veldig fin. Da blir det melert tråd på stitchinga mi også. :)
    Berit

    SvarSlett
  3. Så fine blåtoner , og broderiet var toppen :)

    SvarSlett