Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

torsdag 14. november 2013

Blå løper og 2 bilder

En blå løper med applikerte hjerter er ferdig til messe. Mer en vinter-løper enn en juleløper vil jeg vel si. Selv om det er mye sølv i det blå stoffet synes jeg den passer gjennom hele vinteren. Ble klar og fin i fargen synes jeg.

Så har jeg laget noen bilder med motiv fra skogen. Det første er ei fjellrype som muligens allerede er innhøstet av en jeger, hvem vet :-) Det andre bildet 3 staselige og flotte ugler (ingen ugler i mosen, da.. :-) ) Serviett med decopagelim er benyttet til dette, samt noe pynt fra utstyrskassen min. Et fint bilde til ei hytte eller en jeger :-)


5 kommentarer:

  1. Flott løpar i reine klare fargar, fine bilder i herlege haustfargar!

    SvarSlett
  2. Løperen ble veldig lekker Linda, og bildene er kjempefine. Så flink du er :) du inspirerer til kreativitet ;)

    SvarSlett
  3. Det var en härlig löpare som Du sytt. Det blåaktiga tyget med ormbunkar på var så vackert, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Så fin og romantisk løper , og bildene var nydelige !!
    Ønsker deg en God Helg :)

    SvarSlett