Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 27. november 2013

Julemesse

På lørdag skal jeg være med på julemesse på Bo- og servicesenteret på Spongdal, Byneset. Åpningstiden der er 10 - 16, så er du i nærheten må du bare stikke innom. 15 utstillere skal være med og disse kan tilby maleri, akvareller, lys, glasskunst, trevarer, lappeteknikk, gaveartikler, strikkevarer, garn, hekling, fotografier av dyr, kort, nisser, dukkeklær, ullbukser, flatbrød, knekkebrød, gomme, mølsgrøt, smultringer, lefser, honning, fyrstekake, julekaker, brendte mandler, drops mm. Håper på masse besøk, og litt salg også da :-)

Her er noen toalettmapper som forhåpentligvis skal få nye eiere i helgen.

Stoffet jeg har brukt i denne mappen kjøpte jeg hos R Systen forrige uke da vi var invitert på 25-års jubileum i butikken. Synes det var et kjempeflott stoff og måtte bare ha det... :-) Så fant jeg i stofflageret mitt en liten bit, antagelig en liten møbelstoffrest, som jeg synes passet så fint til dette stoffet. Så her er da resultatet, ble veldig godt fornøyd med kombinasjonen av de to stoffene.


Dette stoffet kjøpte jeg på Stoff og Stil i Trondheim for noen dager siden, et tøft stoff som jeg synes passer fint til gutter.  Har til nå laget 2 toalettmapper med litt forskjellig størrelse og med ei hanke for å bære den med seg.

9 kommentarer:

  1. Disse får du nok solgt i en fei, flotte motivstoffer!

    SvarSlett
  2. Tyget med skorna på var jättehäftigt, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Spreke mapper :) det med damen på var uimotståelig !!

    SvarSlett
  4. Dina necessärer ser otroligt snygga ut, blir säkert storsäljare på mässan, lycka till med försäljningen!!!!

    SvarSlett
  5. Fine toalettmapper med flotte motivstoff! Håper det gikk bra på messa :)

    SvarSlett
  6. Alle var veldig fine på sitt vis - kjempefine stoffer ;) så inspirerende Linda du er flink ! Lykke til på messa, kommer innom en tur :)

    SvarSlett