Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

torsdag 20. mars 2014

Bryllups-kort

Tusen takk for hyggelige kommentarer på kortene mine i forrige innlegg, gledelig og inspirerende.  Kortlaging gir meg så utrolig mye som dere kanskje ikke kan tenke dere :-) Når jeg starter med et kort er det ikke alltid jeg vet hvordan det skal bli, fargen har jeg nok ganske klar men ellers er det like spennende hver gang å se hva resultatet blir :-)
Disse bryllups-kortene var nok utpekt på forhånd, disse så jeg på pinterest og bestemte meg med en gang at jeg ville lage, de er skikkelig stilige synes jeg.





4 kommentarer:

  1. Du er veldig flink og kreativ når du lager kort , er helt imponert !!
    Koselig å se innlegget du laget med ting fra min give away :)
    Ønsker deg fine og kreative dager :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så koslig å få så fin tilbakemelding :-) Og give-awayen fra deg var jo bare så flott. Kortene dine har jeg hengt opp foran meg på hobbyrommet mitt og ser på dem hver gang jeg er der, veldig inspirerende. Og nåleputa er til pynt, ihvertfall enda, inntil jeg kaaaanskje får råd til å bruke den :-)

      Slett
  2. Disse kortene var bare helt fantastisk Linda - flott :) du er kreativ og flink, jeg blir veldig inspirert ! Håper det er mulig å kjøpe et til sommerens begivenhet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Trine. Det skal nok la seg gjøre, skal lage et spesielt et til deg, jeg :-)

      Slett