Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 30. mars 2014

Veske

Min "Norma Jeane" er da ferdig og klar til bruk. Mønsteret er fra siste bladet fra MyQuilt og var ei grei veske å sy. Jeg har ikke sydd innervesken til denne men sydd 2 innerlommer istedet, ei åpen og ei med glidelås. Sliter litt underveis når jeg bruker den tykke veskevatten, men når jeg er ferdig blir jeg veldig fornøyd for at den er brukt, veska bli så stødig og fin synes jeg. Har brukt ringer og kroker i hanken som jeg har klipt ut av gamle vesker, kjekt med litt gjenbruk også :-) Ugla er kjøpt hos Stoff og Stil da ugla i stoffet jeg tenkte skulle titte opp av lomma, havnet nedi lomma.... (he-he). Men da er det kjekt at de finnes å få kjøpt :-) Ellers tror jeg faktisk alle stoffene jeg har brukt her er kjøpt på Stoff og Stil, til og med fòret.

Ha en fin søndagskveld :-)




7 kommentarer:

  1. Väskan som Du sytt ser jättefin ut, tycker jag. Ugglan blev som en kul detalj!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Det ble en kjempefin weekend -shopping veske Linda ! Du er flink og inspirerer meg :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig veske ! ! Det med gjenbruk var smart,- skal huske det til jeg skal sy min :) for denne står på min "skal sy liste"

    SvarSlett
  4. Kjempeflott veske du har laget :-)
    Mange nydelige kort her inne også - fikk lyst til å lage......

    SvarSlett
  5. ...og vips, bare med et tastetrykk, så er jeg plutselig på besøk i bloggen din - som er kjempefin!! Veska du har sydd er jo bare helt super -
    og den har en veldig fin fargekombinasjon! Sjarmerende ugle da :)

    - og tusen takk for besøk og hyggelig kommentar på bloggen min!

    Liv Iren

    SvarSlett
  6. Veldig fin, den fikk jeg lyst til å sy.....har jo bladet....ønske deg ei fin uke :)

    SvarSlett