Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 18. mars 2015

Salgsutstilling !

Til helgen skal jeg være med på ei salgsutstilling i Rye Kapell på Rye, Byneset. Der blir det utstilling av malerier, strikkevarer, lappeteknikk og annen søm, rosemaling og div trevarer, glasskunst og kort. Er du i nærheten og har lyst å ta en tur er du hjertelig velkommen. Det står skiltet avkjøring ved hovedveien så det skal være greit å finne frem. Det blir også salg av kaffe og kaker. Åpningstiden lørdag er 10.00-15.00 og søndag 12.00 - 16.00.

Her er en løper ferdig som skal bli med på messen, nydelige stoffer kjøpt hos Quiltegården i Trondheim. Applikerte på noen blomster som gav den et fint preg.


3 kommentarer:

  1. Hei Linda!
    Synes løperen din ble veldig fine fin.
    Berit

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin Linda- fint stoff, applikasjonene gjorde seg virkelig godt ;) jeg gleder meg til salgsutstilling i helga. Lykke til med arrangementet !

    SvarSlett
  3. Så fin løper! Lykke til med arrangementet:)

    SvarSlett