Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

lørdag 14. november 2015

Adventløper

Inspirert av ei dame i syklubben min, lagde jeg denne løperen til advent. Utgangspunktet er kvadratet i midten, så la jeg på remser med forskjellige stoffer og bygde på utover. Avsluttet med et sort stoff med sølvprikker og ble bra fornøyd med resultatet tilslutt. Tror det finnes et mønster på denne men jeg sydde ut fra eget hode.


Tenker på alle som er rammet i Paris, Europa og hele verden  i dag !


3 kommentarer:

  1. Nydelig løper! Når den ikke har mer lilla kan den brukes ellers i året også:)

    SvarSlett
  2. Nydelig fargesammensetning og design på løperen din :)
    Ha en god søndag !

    SvarSlett
  3. Lekker løper du har sydd. :)

    SvarSlett