Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 11. november 2015

To nye babynest !

Disse nestene ble jeg ferdige med til messa som var sist helg og den første her solgte jeg til ei hyggelig dame som skal bli oldemor om ikke så lenge. Det ble ei flott helg med masse hyggelige folk og utstillere, og salget ble som tidligere år og det er jeg godt fornøyd med. Ikke alltid så godt å vite hva folk er interessert i, men artig å få solg nest og vesker synes jeg :-)

Det går litt i ugler for de er så søte og fine, og populære er de også. Uglestoffet er fra Stockholms-messan i vår mens resten er fra Stoff og Stil.


Denne fikk en sølvgrå blonde ved løpegangen rundt hele veien, synes den passet så fint til dette stoffet.


Dette nestet har også uglestoff, kjøpt på Stoff og Stil, samt blonde fra samme plass :-) Fargene på bildet her er nok litt lysere enn virkeligheten. Dette er fortsatt til salgs.


8 kommentarer:

  1. Lekkert babynest! Hva bruker du til "madrass"?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for hyggelig kommentar! I "madrassen" er det 3 lag med vatt, en litt tykk, luftig vatt som gir fint volum :-)

      Slett
  2. Så söta babynest Du sytt med uggletyger!
    Jag är omponerad av Ditt arbete.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Ja denne var koselig, fine stoffer :-)

    SvarSlett
  4. Ja denne var koselig, fine stoffer :-)

    SvarSlett
  5. Så fine!! Ja dem er veldig populære de babynestene ser jeg, jeg kjøpte to av en dame da je ble gammeltante . Dem har blitt mye brukt! Og niesene mine ble så glad for barna deres likte de med en gang.:)

    SvarSlett
  6. Så fine de var disse , med søte blonder og flotte ugler :)

    SvarSlett